Snusk



Jag vet vad ni gillar, Snusk och intriger. Oj vilken fin statistik jag har haft de senaste dagarna. Haha
Men det är okej, för vem gillar inte det liksom?
Jag har fan fortfarande ont i f*ttan sen i natt. Min pojke är så jävla kåt hela tiden. Ska införskaffa mig en burka. Så man kan dölja härligheterna. haha. Förlåt älskling, men jag var tvungen :P


Aja, I dag måste jag ner på stan och köpa present åt Sven och Kimmey. Åker till Enviken i morrn halv tolv och gratulerar Sven. Och då tänker jag ta hit min katt oxå. Bara tills jag hittar nån som kan ta han. Och det kan inte vara vem som helst, Det måste vara nån jag litar på. För den där katten, älskar jag som fan . Är helt till mig för att han ska komma :) Wiho !

Nu blir det frukost och läsa bloggar, sen ska jag tvinga mig ut i kylan.

Älskar dig Michael . :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0