Sluta försök passa in

Vad du är gör eller hur du än beter dig så kommer folk ha en åsikt om dig.
Jag vet med största sannlikhet att många stör sig på mig. Jag är snygg för det första, sen så säger jag vad jag tycker. Jag använder rå ärlighet. Även om det gör ont. Från min käft kommer bara sanningen. Och fine, jag drar vita lögner för offer jag inte bryr mig om. Men de jag bryr mig om får alltid höra sanningen !
Hur kan man lägga ut en bild på sin BH på bloggen?
Hur kan man ta en bild här med sin röv?
Det jag älskar, är att det va precis detta jag ville. Jag vill provocera er. För ja ni kommer ju tillbaka.
Det är intressant med människor som går ifrån de sociala normerna. De som tänjer på de oskrivna regler som finns i samhället. Såna människor de är intressanta. Du som följer med strömmen som en död fisk, usch va ointressant du är. Stå upp för dina åsikter och skrik ut skiten . Vad har du att förlora på det ?
Oh garanterat att ni retar er på att jag säger att jag är snygg. Men hallå? Jag är ju snyggare än dig. Erkänn istället !


Kommentarer
Postat av: dan

men nina då , skyl dig ! :o

2010-11-18 @ 18:01:14
Postat av: mia

Folk blir skitsura om man provocerar dom på internet, tror inte skulle "våga" göra något IRL. Men din blogg är kul att läsa, JUST för att du inte följer strömmen!

2010-11-18 @ 18:26:28
URL: http://insidetheheadofmia.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Nu börjar du bli lite för mycket.Jag skulle inte villa vara din pojkvän.Jag skulle bli skit förbanad på dig om du var min tjej.Du är ju inte ens sexig, du ser bara billig ut.

2010-11-18 @ 18:59:34
Postat av: Nikolina

Haha, Jag älskar att jag lockar fram denna irritation i dig. Jag har fått precis som jag ville. Och sen så är jag faktiskt rätt het ;)

2010-11-18 @ 19:06:02
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anton

Faktiskt hon är ganska het...... :$

2010-11-18 @ 23:29:45
URL: http://arrestedbysociety.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha! klockrent, bara klockrent. Helt enkelt :)

2010-11-19 @ 01:48:01
URL: http://miameliin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0