Sisådär

Nu har jag precis hoppat i långkalsongerna. Fan va bra.
Har varit hos Kimmey en sväng . Hon fyllde ju år igår som sagt, men hann inte dit då.
Och ja, jag är så bra så jag fick jobbet. Såklart liksom. Haha, Vi får se hur det blir. Men iaf en inkomst . Vilken behövs i detta hushåll.
I kväll blir det bara myspys med min älskling. !
Ska få mina efterlängtade räkor och glo film .
Jävlar va tråkig jag har varit på bloggen i dag. Sorry.
Har cirka ett halv paket cigaretter kvar, sen ska jag inte röka mer. Håll tummarna för mig, och ursäkta mig för alla humörsvängningar som kommer med på köpet !

Over and out !


Jag får inte visa nått för min pojkvän. Han blir arg när BH syns lite :P

Kommentarer
Postat av: lina

Om han blir arg, varför visar du för,,,,?? vilken recpekt du har för honom då. Att du inte skäms.....

Din blogg har blivit så billig, lite synd.

2010-11-19 @ 18:24:41
Postat av: Nikolina

Ja eller hur? gud så snuskigt . hihi

2010-11-19 @ 19:48:44
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0