sådär

Nu har jag lämnat Micke vid bussen och köpt powerking. Sitter och skakar som en jude. Har börjat med min astma medicin idag. Ska börja ta den nu, så jag blir frisk nångång. Är skit viktigt, för min lungkapacitet går ner hela tiden när jag skiter i det, sen 15 cigaretter om dagen på det. Not good.
Såg film igår och grät som fan. I taket lyser stjärnorna. Det är en film som verkligen berör mig. Antagligen för att min mamma också har obotlig canser.
Om du dör mamma , så tar jag livet av mig, SÅ SKA JAG LEVA FÖR DIG!

Onsdag idag, och känns skumt att man inte ska ut . Fast ändå skönt liksom !
Antar att ett par erbjudande om fest trillar in senare. Men nej, jag ska bara vara hemma. Ovärt att gå ut när det spöregnar för den delen.
haha, Aja. Nu ska jag pilla på datan och dricka ur min powerking. Sen mat så småningom. !


Vem fan kan vara förälskad och klok samtidigt? Lär mig isf !


Tooodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0