Så där

Nu har jag varit ut till Enviken. Åt världens största bulle och massa maräng swiss. Min mage dog . Jag har inte ätit något annat i dag. haha Fail. Så ska ta och göra mig nå käk nu . Sven blev iaf glad över sin nya dumper, till duplot :) Så det var bra :)
Jag grät som en stucken gris när jag såg min katt. Att man kan älska ett djur så otroligt mkt? Helt sjukt.
Just nu befinner han sig under sängen, lite skumt åt han . Stackarn har fått flytta en hel del. Men jag tänker inte ge bort han till vem som helst. Han betyder så himla mkt för mig. Så han ska ha ett bra hem. Fritt från ungar och hundar. Usch det tycker han inte om min snutt <3 
Vågar inte lämna han ensam nu, så får ta ett besök till Kimmey i morrn efter arbetsintervjuen  . :)
Torsten ringde i bilen hit, min gamla styvfar. Snarare den pappan jag har haft. Han tyckte jag skulle höra av mig mer och satt in tusen spänn åt mig. Så jävla snällt :)
Så ja, det har varit en bra dag åt Nikolina. Dock är jag faktiskt bakis än. Urk .
Sen saknar jag min karl bajs mkt. <3

Over and out !



När man talar om trollen så kommer han fram :) Men inte alls sugen på att vara med på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0