Överraskad

Höll på att skita i byxan när jag kom hem från stan , Jag är sjukt lätt skrämd. Så står det nån jävel i mitt vardagsrum. Nu var det ju bara min sjuka pojkvän som skulle överraska mig med thaimat.
Och överraskad det blev jag ;)
Hann iaf uträtta det jag skulle idag, minus passet som jag måste fixa i morrn.
Men kattfan är avmaskad nu ! Han va inte glad på mig, men slängde en filt över han så gick skiten ner!
Råkade som vanligt få med mig saker hem som inte skulle de. Men skulle ju byta min ring, och då hittade jag såklart två stycken jag ville ha. Har börjat älska ringar. Jag har ju sånna här faser med allt typ . haha
Sen köpte jag saker till kattfan på djurmagasiner för 250 spänn. Men han behövde det !
Sen en tröja , helt onödigt. haha
Aja, Det ser ut som fan här hemma. Får se om det orkas göra nån kraftansamling senare och få placet snyggt igen.
Har ju sovit middag i tre timmar typ, så borde orka . haha

Aja, nu ska vi fortsätta glo på nån sjuk film!

Over and out !


Älskar dig så äckligt bajs mkt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0