Ont

Jag önskar att jag bara kunde sova, så det blir morgon nångång och jag får träffa min älskade igen.
En natt utan han och jag blir galen, Det gör bokstavligt talat ont i bröstet. !
Jag inser nu mer än annars hur jävla mkt han betyder för mig.
Oj vilken klyscha allt blir, men jag är inget utan han!
Jag känner mig bara helt jävla tom, helt världelös !
Jag förespråkar inte sömntabletter , men hade jag haft nu så hade det varit en gudagåva.
Jag är inte trött för fem öre. Och nu två filmer senare inser jag att det blir inte mkt sömn inatt.

Jag älskar dig, Nu och förallid. Hur jävla töntigt och klyschigt det låter, så är det så !

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är micke på sjukhus?

2010-11-28 @ 04:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0