Oh nej!

Oh, nu kommer min jävla ångest krypandes igen. Jag vet inte vad det är alltså.
Jag saknar min pojkvän sjukt mkt på dagarna, och det tar på krafterna att vara uppe hela nätterna för att kunna umgås. Men vafan, jag vill ju inte gå och lägga mig när han äntligen kommer liksom. Men så fort han åker så känner jag mig helt matt. Skumt detta med kärlek.
Ringde iaf nyss ungdomsmottagningen, jag anser mig liten nog att få gå dit än. haha.
Fick tid på tisdag, Skönt. Det spökar lite där nere ! haha, Nu berättade jag nog för mkt!
Har inga problem med att göra gynundersökningar. Tycker ni det är jobbigt?
Ska bara dricka upp min powerking, sen dags att sätta lite rotation. Platta håret, klä mig och lite mascara räcker !

Älskar dig Michael, Så grymt mkt !

Lägger upp bilder på mig innan jag drar, ser förjävlig ut just nu !

Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0