Och så kör vi igen

Välkommen dagens ångest. Vafan grundar detta sig i ? Jag får bokstavligt talat ont i bröstet, orkar inte göra nått och blir sur av vad som helst.
Jag är så trött på att känna så här. Och kom inte med erat tjaffs om att det handlar om att jag måste hitta på något.
För hör och häpna så infann sig exakt denna ångest när jag jobbade heltid. Så tyvärr , det stämmer inte .
Och jag har inte suttit inne hela dagen, så det handlar fan inte om att jag måste få luft. För det har jag fått.
Jag har ätit ordentligt, och druckit två stycker powerking. Jag har rökt skitmkt som vanligt. Så nej , den visan är det inte heller. Det som gör mig galen är att jag tänker inte på något speciellt. Det liksom bara slår till, sen sitter jag här och mår allmänt piss. Gråter gärna en skvätt oxå. Liksom varför?
Ja jag har haft det tufft, fine. Men vafan, hur får man bort skiten ?
Orka sitta hos en jävla psykolog och berätta sin livshistoria då.
Blir bara så jävla förbannad. Orkar inte må piss. Nej jag vill må bra.
Ska fixa mig ett pass i veckan, sen måste jag åka till solen och värmen. Orkar inte med en hel vinter annars !

Säg vafan jag ska göra för att få bort denna ångest ?



Kommentarer
Postat av: lina

kramar är bra för magen (och ångest) :)

2010-11-15 @ 21:53:55
Postat av: Stina

du får gärna höra av dig om du kommer på nå svar på den frågan, för jag får samma "ångestanfall" huxflux och känner mig skitkass.

2010-11-15 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0