Nej men hej du!

Morrn Morrn. Eller jag har faktiskt varit vaken sen nio. De ni.
Skönt. Nu har jag avklarat alla måsten för idag.
Solen skiner, hur kan man inte vara lyckligt liksom? :)
"Känner du inte solen älskling? Jag känner bara analsex"
Alltså så tycker vi ganska olika om en solig vinterdag. Haha !
Färgade om mitt hår igår iaf, så slipper se skallig ut längre. Sen när vi skulle till och snuska oss lite, så tyckte min pojkvän att det var en god idé att trycka in mitt örhänge i min öronsnibb, alltså hela smycket. Jag grät en skvätt och insåg att jag var tvungen att ta ur skiten . buhu ! "Men sen blev det åka av" sitter min pojkvän bredvid och säger!
Aja, Ska göra lite käk !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0