kyla

Är det bara jag eller är det snor kallt ute? Fy tusan va jag fryser.
Nu har jag iaf varit upp på Lugnet och fikat med Johanna och Marit.
Jag får börja flytta in i morrn , så marit har lovat hjälpa mig innan två. Jag har inte så mkt prylar så hyr vi ett släp så räcker det med ett lass från Enviken där mina saker bor just nu.
Är nån ledig i morrn så kom och hjälp till :)
Ser inte fram emot att konka på grejer. Hatar att flytta. Men bor på första våningen iaf, så jag och Marit ska nog fixa upp den stora soffan själva. haha. Strong women !
Detta kommer blir hur bra som helst. Typiskt bara att det blev denna vecka när alla ska bort.
Men jag fixar skiten själv.

Och falska fittor , er väljer jag bort. Ni gör mig illamående.
Har sån jävla lust att bara slå dig på käften h*ra !

Adjö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0