KALLT

Men gud så kallt det är i dag alltså. Uscha. Nu har jag iaf köpt present åt både Sven och Kimmey :)
Hoppas de blir glada.
Råkade även låta tre stycken ringar följa med hem. Men alltså snygga naglar och ringar kan göra vilken outfit som helst dösnygg. I think so . Skitsnyggt. Fast just nu har jag korta naglar :( Va ju tvungen att klippa av alla för tumnageln gick av. Så nu får de vara målade knallblå tills de växer ut. Långa naglar är alltid snyggast med fransk manikyr !
Fick ett samtal på stan oxå, Så nu ska jag på arbetsintervju på fredag. Nice :)

Tror jag tar en sväng om på stan i kväll ändå. Behöver träffa Bea och snacka lite tjejsnack :)

Nä dags för en dusch och laga lite mat efter det.

Usch va jag är kär i dig snutt :) <3



Sista ringen är två ringar i en. Dösnyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0