Jag kan inte leva utan dig..

Dags för hiss och diss lista igen !


* Michael. Jag kan inte leva utan dig. Stor jävla klyscha. Men ack så sant.
Jag är så otroligt jävla kär. Så det känns i hela jävla kroppen.
Helt ärligt så trodde jag inte det var möjligt för mig att känna så här för nån.

* Snus, Jag börjar gilla känslan av en blöt snus under läppen. Tackar för denna gåva, nu när jag inte får röka!

* Lakansträckare, Jag förstår inte hur man lever utan denna pryl. Jag behöver aldrig rätta till lakandet igen. Wiho !


* Facebook uppdateringar om hur duktigt han/hon tränat. Ni som skriver på facebook varje gång ni tränar eller äter nyttigt. Ni glömmer skriva när ni trycker i er socker och fett, eller när ni tar en dyngfylla. Jag menar så vi andra får mer förståelse varför eran kroppshydda ser likadan ut !  
* Trasiga/lortiga kläder, Jag förstår inte riktigt hur ni tänker. Nej detta jättehål i linnet kommer ingen se? Eller min fettfläck på klänningen är bara charmig? Big no no !
* Kissie, Japp. Bloggnörden Nikolina har tröttnat på den största . Snälla bruden, Du är mkt fulare nu än innan alla operationer. Kan du bara ge dig innan du ser ut som kattkvinnan ?


Kissie, före och efter operation
Missförstå mig inte, Detta är jag med på. Men ansiktet, Hallå?

Kattkvinnan ?                                               Kissie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0