Ja jävlar ja


Nu har jag verkligen lyckats få er på hugget ser jag. Fan vilken fin statistik!
Ni måste vara bra nyfikna :P
I dag mår jag som jag förtjänar om vi säger så. Men mår mest dåligt för bristen på sömn. Annars blev det inte så hårt för min skull.
Men lilla Bea som sussar så sött i min säng än, tog en eller tio för mkt. Haha.
Hon gick tio meter bakom mig hela vägen hem, sen vart det tyst. Jo då låg hon så sött i en snödriva.
Tur att hon gick med mig. haha. Sandra blev utslängd klockan ett. Så ja vi får sammanfatta det som en god kväll !
Nu ska jag åka med Marit ut till Enviken, Tror jag? Hon svarar inte på telefon. Sven fyller 2 år idag.
Och ett stort grattis till min fina Kimmey oxå ! Har så mkt att tacka den bruden för <3
Aja, Jag behöver duscha av mig så jag vaknar till lite . Sen måste jag få upp Bea innan jag drar oxå!
Vi hörs efter Enviken. Förhoppningsvis har jag min fina kisse med mig hit :)

Over and out !

Uppdatering: Gaaah, Vem bjöd jag igår? Nu kan vi snacka SLUT PÅ KONTOT!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du får fixa krogsponsor, så slipper du tomt på kontot vännen :)

2010-11-18 @ 14:09:12
URL: http://insidetheheadofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0