Intressant.

Ja det ordet får sammanfatta dagen, intressant. Vilket gäng jag hamnat i . haha . Men detta blir nog bra ska ni se. Måste bara lära mig massa om rädda barnen tills i morrn. Men det känns som ett givande arbete iaf. Okej, jag måste hoppa på folk för att få deras uppmärksamhet, som med alla sälj jobb. Men detta är för en bra anledning iaf.
Så nu gott folk vill jag se er på stan på torsdag. Ni får ställa upp för lilla Nikolina och bli månadsgivare för Rädda barnen. Alla har vi en hundring över i månaden :)
Aja, Nu ska jag dricka en powerking och läsa bloggar. Sen måste jag göra mat. Dödshungrig. Åt en halv macka på Wayne´s men det var klockan ett.
Sen ska jag plugga manus tills i morrn .
Usch vad jag saknar min fina pojkvän !

Over and out !


Jag använder aldrig smycken, men detta från dag&natt gillar jag mkt !

'
Facelook of the day. Sorry för snusen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0