Internet

Jag känner mig verkligen helt lost utan internet. Men nu har jag fått låna ett mobilt av Kimmey tills mitt kommer.
Nice, Jag är mer beroende än jag tror! haha.
Har iaf fått bra mkt ordning på lägenheten , fattas gardiner i köket bara. Sen ska jag införskaffa mig en TV och hemmabiosystem. Men såg ut att bli jävla mkt räkningar denna månad, Så vi får se.
I går var Elin hit en sväng. Skönt :) Sen idag har jag lekt med finaste Kimmey :)
Nu väntar massa data , ska försöka hinna plocka ihop lite oxå innan dagen är slut !
I morrn ska jag på arbetsförmedligen kvart över tio. Kommer inte ihåg varför jag ska dit ens. Åh så jävla drygt. Men måste ju sköta skiten då jag får lite stålar av de iaf :)

Aja, En rök nu sen massa blogg läsning att ta igen :)

Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0