inspiration

Jag klickar runt på massa bloggar som vanligt. Och såg Mia´s blogg( http://miaskriver.blogg.se/)
Som jag förövrigt läser varje dag. Hon hade gjort ett inlägg om sig själv . Och jag undrar ofta vilka det är som läser min blogg? Liksom känner ni ens mig? Därför tänkte jag knycka hennes idé och skriva om mig.

Jag heter i Ingeborgs Ida Nikolina Alva Larsson. Jag fyller 21 år dagen fören julafton. Bor i den underbara staden Falun. Och här trivs jag som fisken i vattnet. Har bott här i snart tre år. Är uppväxt i den lilla byhålan Yttermalung. Som jag förövrigt älskar, men det gjorde jag inte när jag bodde där ! I Yttermalung bor min fina mamma. Världens bästa mamma ! Min pappa lämnade tyvärr oss för sju år sen. Miss you !
Här i Falun har jag mina två bröder och deras respektive, och en syster i Malung. Som jag ser upp till och beundrar på olika sätt !
Har massa vänner, men några få riktiga!
Så vad har kvinnan pysslat med?
Tog studenten 2008 från handels- och administrationsprogrammet i Malung. Sen har jag jobbat med hemtjänst, croupier, säljare , informatör, städerska och nu ska jag prova på att jobba som medlemsvärvare !
Ledig tid spenderas helst med pojkvännen och vänner. Sen ligger datorn på tredje plats. Kan sitta flera timmar och bara läsa och förundras av andras liv !
Hur är Nikolina då? Osocial måste jag erkänna. Gillar inte nytt folk. Men jag ger alla en chans, och jag hittar nått fint i alla människor. Ärlig som fan , för ärlig. Därav termen att man antigen hatar mig eller älskar mig.
Jag är grov i munnen och spontan. Därför har jag alltid umgåtts bäst med killar. Tjejer har en tendens att inte förstå mig. Om de inte är pojkflickor som mig vill säga.
Jag trivs med livet för det mesta. Men när jag är nere, då är jag det. Jag hanterar mina problem så. Spottar ut skiten direkt .
Jag har hunnit varit med om mkt saker för att bara vara 21 år. Mkt dåligt, men oxå mkt fint. !
Och jag har vissa vänner att tacka lite extra.
Elin, Din lilla lus . Tack för att du alltid har funnit där för mig. I ur och skur. Jag älskar dig !

Ja nu orkar jag inte skriva mer. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0