"I filmen "Pulp Fiction" säger dom ordet "Fuck" 218 gånger..."

Gud , jag känner mig som ett monster idag.
Har världens mensvärk. Vilken aldrig händer. Whats up med mina hormoner liksom?
Uscha.. Sen kan jag lova att jag precis sorterat mitt största tvättberg någonsin.
Okej, jag har tvättat mer, men då har det varit någon annans kläder oxå. Nu var det bara mina, och ja det blev fem maskiner. Urk !
Katten är arg och ligger under sängen. Nej jag är ingen djurplågare. Han har torrfoder. Men min bortskämda katt är van att få både torr och blöt mat. Men jag måste tvätta klart först !
Sen saknar jag min pojkvän. Ungefär som ett kastrerat djur saknar sina tesiklar <3

Totalt onödig information:
"Bajset färgas brunt av bilirubin, ett färgämne i gallan. Annars är bajset grått."

"En full hiss luktar annorlunda för dvärgar"
"I filmen "Pulp Fiction" säger dom ordet "Fuck" 218 gånger..."
"Världens största genitalie uppmätte en omkrets 74 cm."
"Världens vanligaste namn är Mohammed"

Så nu har ni lärt er något i dag oxå !


Bjuder på lite gamla bilder !
Ski & Rock



Elitloppet

Peace and Love 2009


Classic car week


Halloween



Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, fan där var ju jag!

2010-11-22 @ 20:56:34
URL: http://insidetheheadofmia.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Offcourse babe :) <3

2010-11-22 @ 20:59:14
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: ddfdfdfdf

I pulp fiction säger de ordet fuck 265 gånger.

2011-01-26 @ 18:05:35
Postat av: Nikolina

FAIL på mig ;)

2011-01-26 @ 18:31:42
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0