Haha

Det är så komiskt att följa min statistik på bloggen. I går gick det upp massa så fort jag hade ett förhållande igen.
Ni undrar säkert va fan jag håller på med. Och  den som visste det liksom.
Vaknade iaf nyss. Va sjukt trött. Någon idiot stängde inte dörren ordentligt när han gick i morse. ;)
Dags att ge han en nyckel hit tror jag fan ;)
Har fått några svar på min moped iaf. Så hoppas nån tar den. Den står ute nu och blir förstörd. Det vill jag inte den ska göra hela vintern liksom. Bra bra .
Annars då? Måste nog ta mig ut på stan idag, inte kul eftersom det kommer ner massa slask.
Men jag har en pojkvän som fyller år i morrn , och en bästa vän som fyller år på torsdag !
Vad köper man åt sin pojkvän? Hatar sånt skit. haha.
Annars så behöver jag städa lite. Och söka jobb.
Men först powerking och läsa bloggar. Min fina  morgon ritual !

Over and out !


Nu undrar ni säkert hur fan jag jämt kan lägga ut så fula bilder på mig själv.
Alla människor har en grund, visst kan det bli bättre med smink och sånt skit.
Men man måste vara nöjd med det man har !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0