Godmorgon

Jävlar va snabba ni är att döma mig enligt kommentarerna, Och ni känner inte ens mig. Det är helt frivilligt att läsa min blogg. Ni behöver inte känna er tvingade. Haha. Herregud säger jag bara.
Tråkigt att det blev som det blev igår. Men jag kunde inte vara kvar när jag kände en hotbild mot mig.
Man måste väl för fan få spela black jack utan att nån ska stå och vara fittig, hänga sig över mig och säga idiotiska saker. Nej det var verkligen inge kul. Hann ju inte växla in mina marker, för jag drog direkt. Så nu har jag 650 spänn i marker. Oh så drygt. !
Tråkigt att det ska vara så här. Jag hade gärna sett att vi båda bara skötte vårat eget.  Jag trodd verkligen att jag inte skulle behöva känna mig hotad mer.
Aja, Nu ska jag dricka en powerking och läsa bloggar.

Over and out !

Bjuder på lite gamla bilder


Kommentarer
Postat av: Louislinda

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-04-17 @ 11:30:37
URL: http://louislinda.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0