Godmorgon måndag


Ny vecka, nya möjligheter.
Vaknade nyss, är astrött, irriterad och saknar min pojke redan !
Ska tvätta från klockan fyra, Har hur mkt tvätt som helst. Usch va tråkigt.
Marit skulle hämta bilen, Not good. Jag hade tänkt storhandla idag. Mitt kylskåp ser ut som en ungkarls.
Men men, Får väl snällt knalla ner på stan senare och handla. Bara att det blir snor dyrt. Blä !
Har ingen kattmat, så måste . Annars hade jag fan skitit i de . !
Jag och snutt ska ju på kryssning nästa vecka. Blev helt ändrat nu, så vi står ensamma på en fyra hytt.
Någon som vill joina? 500 spänn skallen. 40 timmars party kryssning.
Gud vilket dåligt humör jag är på idag. Suck..
I morrn ska jag iaf börja utbildningen för mitt nya jobb. Det blir bra för Nikolina att ha något att göra.

Hur mår ni idag? Har det hänt nått spännande/tråkigt?

Over and out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0