Godmorgon

Äntligen fredag, eller nått..
Spännande att jag faktiskt kan locka fram irritation i er . Bara av en enkel bild. En bild när man egentligen inte ser mer än min mage. Man ser faktiskt inte mer än vad man gör en varm sommar dag på Nikolina.
Men så fort det handlar om trosor så går ni upp i liningen. Kul :)
Vaknade nyss iaf. Sjukt trött. Ska på med kläder, lite smink. Sen intervjuen. Håll tummarna för mig nu då.
Kanske inte världens bästa jobb, men ett jobb iaf. Och jag behöver komma ut på lite jobb.

Okej, Nu springer tiden i väg. Men vi hörs efteråt!
Sen ligger det en karl i min säng än. Så antar han är sjuk ;)
Älskar dig sötfis <3


Ett stycke trött Nikolina. HAHA

Gud vilken snuskig bild ! Sjukt.
Eller ser man faktiskt bara en sovande Nikolina och världens finaste hund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0