..

Tack för dessa sju år. Kommer aldrig glömma den fina glädje ni har skänkt mig.
Ni har fått upp mig på morgonen , ni har fått mig i säng. Ni har fått mig glad när allt annat känns piss.
Ni har fått ut mig i snöstorm, ni har fått ut mig i solen. Ni har alltid funnits där.
Ni har gett mig en otroligt äcklig slem hosta, ni har fått mig att lukta pyton. Ni har gett mig dålig andedräkt och gula tänder. Ni har förvärrat min astma och dragit ner min lungfuktion.
Jag älskar cigaretter ! Hej då för alltid.
Gud va röksugen jag är !




TROR JAG SKA FYLLA HELA MUNNEN MED SNUS. DET HJÄLPER JU FAN INTE!

Kommentarer
Postat av: maggan

Håller tummarna och håller mig borta....antar att du ska va på lagom bra humör! HAHA :D

2010-11-20 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0