dramaqueen

Jag är så dramatiskt, men efter att ha levt i en relation i åtta månader där psykisk och fysisk misshandel pågick varje dag  så blir man lätt skadad. Tråkigt att alla fina människor i mitt liv just nu ska behöva få skit för det bara.
Men jag försöker att bearbeta, försöker att glömma. Men en del av mig kommer aldrig göra det.
Men livet går vidare, och dagarna passerar. Jag gör inte mkt alls om dagarna. Men gud vad jag hinner tänka, hinner skriva, hinner bearbeta lite och framförallt börjar jag inse vad som är viktigt för mig.
Och för första gången på väldigt lång tid så känner jag mig levande. Och det har jag en person att tacka för.
Tack för att du kom in i mitt liv .  Och jag hoppas av hela mitt hjärta att du föralltid stannar här ! <3

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för en kväll med Sandra. Behöver lite tjejsnack/skitsnack och bara vara.
Hon gör mig glad och jag har alltid roligt med henne !

Over and Out.







Kommentarer
Postat av: Zanna

Jag har läst i din blogg i säkert ett halv års tid.Du skriver ju hela tiden om hur kär o lycklig du är. Hittar du på allt, då har du mist en trogen läsare. Trodde man kunde lita på vad du skriver.O du välj dina ord när du skriver, hur gammal är du?

2010-11-04 @ 00:31:02
URL: http://dramaqeen
Postat av: Nikolina

Haha , Jag är 21 år. Och denna blogg är till för att jag ska kunna lätta på mitt hjärta. Du behöver absolut inte läsa, det är frivilligt

2010-11-04 @ 01:23:54
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Ewa

Håller nog med dig Zanna.Brukar läsa bloggen ibland. Blir lite förbryllad,efter att läsa om all denna kärlek och plötsligt handlar detta förhållande om rena missären.Har inte ens kunnat läsa mellan raderna att det varit så.Vad ska man tro.

2010-11-04 @ 10:17:51
Postat av: Nikolina

Tro vad ni vill. Ni känner inte mig, ni vet ingenting om mig. De som har varit i min närhet har vetat att nått inte stått rätt till. Sen har jag varit expert på att visa utåt att allt varit bra. Googla normaliseringsprocessen så vet ni vad jag menar. Jag tycker ni ska glädjas för att jag tog mig hur skiten istället. Och jag lovar er, Det finns fler tjejer som han har gjort samma mot !

2010-11-04 @ 10:55:28
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Adam

Det är väldigt vanligt att man inte skriver om svårigheter och misshandel när man lever i ett sådant förhållande. Innerst inne vill man att allt ska fungera och därför gör man allt för att det ska verka som att allt är bra. Dessutom, alla kan läsa det. Zanna, Ewa, det här är en blogg, den återspeglar Nikolinas liv och verklighet. Inte eran syn på livet och hur ni tycker det ska vara.

2010-11-04 @ 11:17:26
Postat av: Jenny

Ni som läser och dömmer utan att veta behöver ju inte ens läsa Nikolinas blogg. När man lever i ett förhållande med fysisk och psykisk misshandel så brukar det inte märkas utåt och man stänger ofta in det hos sig själv då man lägger ansvaret på sig själv och tror att det är ens eget fel, man går ständigt runt och funderar på vad det är man gör fel och vad det är man kan göra bättre! Det är inte ens eget fel men man går runt och låtsas att man mår bra, man stänger in allt och TROR att man älskar den människan man är med och man tror att det är bra!

Ibland märks det inte och ibland gör det de.

Tycker ni ska sluta dömma när ni inte vet.

Jag har själv levt med denna människan och vet precis vad hon går igenom och det finns det fler som gör....

2010-11-04 @ 11:30:02
Postat av: Karin

Stå på dig nikolina, låt inga falska fula människor med onödiga kommentarer göra dig mer ledsen!!



Jag gillar din blogg & läser den varje dag, då vi har lite saker ''gemensamt'' eller hur man ska säga!!



2010-11-04 @ 16:09:35
Postat av: Thérése

De man inte vet nått om ska man inte uttala sig om!



2010-11-04 @ 19:52:17
Postat av: maria

tycker att det är totalt klockrent och awesome att nikolina har läsare som försvarar henne mot såna hära dumma kommentarer som Zanna och Ewa kläcker ur sig. När man mår är i en sådan relation så märker man oftast inte hur fel allting är förens man kommer ur den relationen.

2010-11-05 @ 11:31:04
URL: http://miameliin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0