dagen som gått

Jaha, Då var det snart dags att sova då. Har nattat båda barnen nu iaf. Dagen har varit extremt tråkig och ovärd. Hade kunnat träffat massa folk om jag bara inte var så lat. Men imorrn ska jag minsann umgås med någon. Hoppas Jimmy boy är hemma. Läänge sen jag träffade han nu !
Lyckades klicka hem kläder för 1500. Men berätta inte det för mamma , då dödar hon mig . haha
Gråter för det gör jag när räkningarna kommer. Man måste fan få unna sig något liksom.
Nu väntar jag på Micke. Vi ska se film och skeda i Laves fina 90 säng.
Ge mig en lägenhet nu. Och dra fingrarna ur röva bygggubbarna som håller på i Mickes lägenhet.
Orka försöka umgås i detta hus liksom med barn i rummet bredvid.
Aja, nu ska jag sluta whina faktiskt .
Puss hej



Du gör mig så jävla lycklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0