Cigaretter

Jaha, Nu har jag och Micke bestämt att vi ska sluta röka. Jag har insett efter typ tre månaders riktig rökhosta, med gott slem , att det är dags. Röker bara mer och mer för varje dag. Förut räckte ett cigarett paket i tre dagar, nu är det slut på en och en halv. Inte bra. Då jag röker extra långa betyder det att jag röker ungefär 30 gånger på en dag. Hur är det möjligt? Jag är ju inte vaken mer än 12 timmar, så röker alltså en gång varje 20 minut. Det låter ju inte så farligt ändå. Men när jag dricker alkohol är det säkert var tionde minut . Och ja, jag dricker ju ganska ofta. Som jag förövrigt också ska lägga av med. Är fortfarande snorig. Så jag har varit förkyld i två månader snart.
Kroppen bara skricker nej ! Tillägger här att jag redan fått två erbjudande om att gå ut i kväll. Så är inte så lätt att säga nej, har ju så jävla kul :)
Haha, Inte lätt att vara Nikolina en lill lördag som denna. !

Aja, Nu ska jag pysa ner på stan en stund. !
Och ja , jag vet att mitt hår ser förjävligt ut, men jag orkar inte bry mig.
Ska ändå duscha när jag kommer hem igen . !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0