Buss



Jag tycker om att åka buss. Jag slutar aldrig att förundras . Ett ypperligt tillfälle att glo på andra. Och jag glor så de märker det oxå. Haha. Alltid samma slags personer på bussen mellan Falun och Borlänge.
Typexempel 1 . Den utländska kvinnan med barnvagnen. Det krånglar alltid när hon ska kliva av och på, men ingen hjälper till. I dag grät hon oxå, så det var extra festligt.
Typexempel 2. Kärringar 60 +. Varför måste man färga håret knall rött eller lila så fort man får grått hår? haha
Typexempel 3. Fjortisarna. Alltid högljudda. Lyssnar gärna på musik så alla får höra. Nått i stil med "Ligg med mig" låtar. Jag tänker på mord bara när jag tvingas sitta bredvid dessa.
Typexempel 4. Den påtända/sönderknarkade mannen, Uppspärrade ögon, pillar på precis allt som finns att pilla på, Gärna med ljudeffekter samtidigt. Slänger gärna upp en arm i luften så där random ibland.

UNDERBART!

Har haft en bra dag med Madde iaf. Massa snusksnack som vanligt och goda skratt. !
Hittade en bajs snygg klänning, men jag var duktigt och hängde tillbaka den.
Fan, jag kan inte sluta tänka på den. Fanns typ inga storlekar kvar. Undra om jag måste köpa den i morrn?
Nää ge dig nu Nikolina !
Nu ska jag invänta min pojke !
I morrn blir det utgång. Förfest här om någon är intresserad !


Over and out !

Förövrigt så har jag varit sur på com hem för de inte skickat mig paketet. I dag kollade jag i min egna post låda. Och där låg avin. haha. Suck ! De sa faktiskt att de skulle skicka den till herrhagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0