Av kärlekens beröring blir vi alla poeter

Men gud så tråkigt jag har alltså. Finns verkligen inget att göra idag. Förövrigt så är klockan så mkt ändå liksom. Är trött på att bara sitta framför datan hela tiden.
Madde nu kommer du till Falun så vi kan umgås !
Nej i morrn då ska jag fan göra nått förutom att sitta vid datan. japp så är det.
Jag som ska börja min lugna period nu gillar inte att bara dö framför datan.
Kommer bli sjukt svårt att inte gå ut i morrn. Ända gången jag träffar folk liksom.
Aja, En dusch blir det iaf. Sen läsa bloggarna en sväng till. Sen ska jag lägga mig i soffan och dö.
Kanske ska gå och handla godis? Men så ovärt att både vara ensam och tjock liksom.

Nä fy fan .

Hej då.

Hur tråkigt har man om man gapskrattar åt detta ? Skjut mig nu

Kommentarer
Postat av: maddis

ja , tror jag åker imorgon fan. har så jävla tråkigt i denna byhåla!

2010-11-02 @ 16:15:55
Postat av: Nikolina

Jaaa :) Jag saknar dig.

2010-11-02 @ 17:30:36
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0