Trist

Sådär, Nu är jag hemma från Arbetsförmedlingen. Det var segt som fan. Alla sa samma saker. Valde nån aktör bara . Är mer än någonsin sugen på att läsa omvårdad nu så man slipper bajsförmedlingen.
Sen skulle jag köpa kissekatt mat . Har börjat använt ett torrfoder som ska stoppa dålig lukt på avföringen. Och det har faktiskt hjälp. Så tips till er som har innekatter. Fast såklart fick man kattsand med på köpet , och det orkade inte jag konka på. Så måste tillbaka i morrn ändå. haha !
Alltså ni som stör er på mina inlägg, sluta läs bara. Sitt inte och anmäl mig på facebook. Så töntigt. !
Nu ska jag äta mat. Får bli något snabbt, så lagar jag riktigt mat när snutt kommer hem !
I morrn måste jag upp sju, gruvar mig som fan ! hahahah

Hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0