Spöken

Spöken eller vad ni vill kalla det, Nu är jag 100 procent säker på att något slags övernaturligt figurerar här i lägenheten . Jag har haft mina aningar då katten har uppenbarligen haft något att kolla på som jag inte ser. Och han har blivit rädd för något som jag inte ser eller hör.
Och nu har den detta fenomen för säkert femte gången rivit upp i sängen. Jag har skyllt detta på katten förut, men han har varit inne i vardagsrummet med mig hela tiden !
Gaaah, Jag önskar att jag inte trodde på sånt här just nu.  Undra va det är för filur som springer runt här?

Spooooky !

Nu ska jag vänta en hel timme här ensam och rädd på min pojkvän.
Hörs i morrn !

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0