Pust

Pust , stonk, stön. Det är jobbigt att storhandla när man måste konka på skiten själv.
Men nu är det gjort, så äntligen ekar det inte längre i kylen och frysen.
Har precis smällt i mig mat, va hungrig som en varg. Gjorde en gratäng med färsk pasta, bacon, broccoli, harico verts och smaksatt creme fraich !. Blev smaskens, Men kunde dock smällt på mer sås !
Nu har jag matkoma istället, så skulle kunna somna direkt. Men det är ingen bra idé. Eller varför inte egentligen?
Vi får se . Nu ska jag trycka i mig lite godis iaf. haha

Hejsvejs.

أحبك أكثر على هذه الأرض ، الوطن تعال الآن!
Kan ni arabiska ?


Kommentarer
Postat av: Marklotta

Keep up the good work.

2011-03-09 @ 16:32:54
URL: http://marklotta.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0