Pang

Jävlar va de smäller utanför nu. Tur man har en katt som tål lite oväsen. !
Nu är jag iaf klar för att supa in det nya året. Har cider och mousserande vin så det ska inte bli nå tok idag :)
Fan jag blir ju mer rädd än katten av dessa smällare. haha. Suck.
Snart kommer iaf snutt tillbaka, så ska bara packa ihop och åka till förfesten.
Micke håller i allt i dag, jag bara glider med. Skönt som fan. Inte ofta jag får bara vara, utan jag känner jämt jag måste hålla i gång festen och fixa allt. Men idag ska jag bara luta mig tillbaka, bli härligt full och umgås med världens bästa Michael! :)


På nyår får man ha massa bling bling. Så jag kör på helt svart outfit med massa smycken!
Gott nytt år på er allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är löjligt hur fin och vacker du är!!!! :)

2011-01-03 @ 15:12:24
Postat av: Nikolina

Tack gumman :)

2011-01-03 @ 15:34:19
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0