Nu får det vara nog

Jag lägger ut bilder på min blogg för att dra uppmärksamhet hit, och få er som läser att stanna kvar och läsa varje dag. Sen har vissa varit lite nakna, Men jag är en snygg tjej.
Det är inte direkt så ni tvingas se på en naken tjockis.
Och det är helt frivilligt att läsa. Känner ni er stötta av mina ord/bilder så sluta läs då.
Jag orkar inte att ni är så töntiga , sen läser ni ändå. haha. Sluta bara med det då, så slipper ni störa er?
Faktiskt väldigt enkelt. Och bara för att jag lägger ut lättklädda bilder så betyder inte det att jag är en hora.
Det finns en kille i mitt liv, och han är den ända som får peta på mig !
Sorry, men jag är upptagen. Så lägg ner skitsnacket nu!
Jag är så bra på detta. hahahahahah

Puss puss  !




Nöjda nu? Eller vänta foten sticker ju ut? Gud va snuskigt. hihi
Eller fan vänta nu kanske nån som är religiös tar illa upp?

hahah, Jag har er precis där jag vill ;)

Kommentarer
Postat av: J ♥

Hej gullis!

Jag har en tävling i bloggen där jag lottar ut en bloggsvar inbjudan.

Var gärna med om du vill :)



kom även ihåg att kika in på min bloppis, är lite julREA där nu ;) http://EnBloppis.devote.se



Puss&Kram

2010-12-02 @ 17:13:05
URL: http://Marigold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0