Ni vet så mkt



Mina favoritpojkar ! <3

Sjukt att ni vet så mkt, bara av att läsa min blogg. Så vet ni allt om mig.
Michaels kommentar var , "Jag vet att du är dum i huvudet, men det är jag oxå" Haha, min fina snuttis.
Ni får tro va fan ni vill. Men jag och Michael har det bra med varandra. Och vi båda är lyckliga för att vi har varandra. Sen klart, det finns saker jag mår dåligt över. Men inget har något att göra med Michael. För han är bara underbar.

Aja, Va tvungen att avreagera mig lite bara :)
Godmorgon på er. Har sovit som en gud inatt.
Nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag kan gå ner på stan och köpa nått fint åt Smilla :)
Sen efter jag har varit dit har jag massa bloggar att läsa. Har inte läst en ända sen fredag.

Puss hej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0