Men gode gud

Alltså sluta vara så himla tråkiga. Jag har fått massvis med kommentarer. Men nog fan bara trista.
Haha, Ni måste sluta bli så arga. Jag förstår inte hur ni orkar lägga ner energi. hahaha !

Men Godmorgon på er :)
Jag är bajs trött och dricker powerking i soffan med älskling bredvid.
I dag blir det nog inte många knop. Iaf inte än. Måste vakna först.
Men skulle varit bra att avverkat några fler julklappar. Och sen skulle jag behöva tvätta lite.
Vi får se ! Hörs senare.

Over and out !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår inte hur du orkar hålla på? Du lär vara väldigt osäker på dig själv eftersom du bara vill ha uppmärksamhet med att ständigt häva ur dig kommentarer om allt och alla. Du vill ju bara få bekräftat att du finns.

2010-12-14 @ 14:53:50
Postat av: Nikolina

Och du är min psykolog då som vet detta antar jag?

haha, Du gör ju precis likadant och kommenterar mitt liv. ;)

2010-12-14 @ 16:41:02
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: syster lola

Nikolina tillhör en familj av kvinnor som aldrig varit rädda för att säga sin mening. Så alla som läser Nikolinas blogg får stå ut med hennes ord och val av bilder som hon väljer att dela med sig.

Puss på er alla

2010-12-16 @ 09:01:43
Postat av: Nikolina

Tack syster. Va söt du är :) <3

2010-12-16 @ 10:25:54
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0