Lär väl ta det här

Jag lär väl ta det här ändå. Fast jag inte hade alls någon lust att skriva om skiten. Men av någon anledning så känner jag att jag måste få försvara mig. För just nu så riktas alla ögon på nikolina synda bocken . Och det är en jävla lögn ska ni veta. Mickes kompis kom fram till mig igår på etage och sa att jag hade hånglat upp någon. Detta kom som en jävla kniv i ryggen. Blev så jävla ledsen och förbannad. För detta hade ju så klart inte hänt. Vilket denna person i dag har sagt oxå. Men han envisas med att säga att jag har pussat nawsa på munnen . Och det är fortfarande en stor fet lögn . Jag gav Nawsa en kram igår och en puss på kinden. Som varje gång jag träffar han. Han har varit en nära vän sen jag jobbade på etage som black jack dealer. Så många kvällar har han suttit och gjort mig sällskap när det inte varit nå folk där. Varför har personen lust att förstöra ? Jag fattar det inte. En stup full kompis säger en sak, så plötsligt tror alla på detta. Blir så jävla matt. Nawsa är en väldigt snäll kille, men jag skulle aldrig pussa han på munnen. Vi har kännt varandra i snart två år. Och jag tycker om han. Men en puss det skulle han inte få.

Jävla fittiga folk som bara försöker förstöra. Dra åt helvete och skaffar er ett eget liv att sabba istället.
Bögjävel.

Kommentarer
Postat av: Mattis

De är bra Nicko stå på dig! Surt att folk är så dumma i huve och ska hålla på så här men så länge karln din tror dig så :) ta hand om er! One love!

2010-12-19 @ 21:31:08
Postat av: haha

Men är det inte konstigt att så många säger en massa skit om dig då? Varför skulle flera personer ljuga om samma sak? Till och med jag har hört att du har en tendens att vara otrogen, och detta har jag inte hört från vilken person som helst ska du veta. HA INTE ETT FÖRHÅLLANDE om du inte kan hålla din tunga i rätt mun!

2010-12-20 @ 00:22:14
Postat av: Nikolina

Jo vi har väl alla varit unga och dumma. Men jag är för gammal för att stoppa tungan i fel mun som du så fint kallar det. Och framförallt för kär för att göra det. Måste erkänna att det har varit lite si och så med den saken förut. Men i mina senaste förhållande så har jag inte rört någon annan. Jag tror inte på att förlåta otrohet, har man lust att vara med nån annan så ska man vara singel. Enkelt.

2010-12-20 @ 11:56:15
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bögjävel? Det är väl inte bögarnas fel?

2010-12-20 @ 16:03:45
Postat av: Nikolina

http://www.youtube.com/watch?v=T1lvMJ-l0_A

Nej men skämt åsido, Det är väl inte fittans fel heller när man skriver så? Jag har inget emot bögar :)

2010-12-20 @ 16:32:57
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: maria

tänk att det aldrig aldrig är någon som lär sig. Blir så jävla trött på den mänskliga rasen! har inte alla någongång haft folk som snackat en massa skit om en själv, alla blir självklart förbannade när folk snackar skit om en, och man vet själv att det inte är sant. MEN direkt man hör något om någon annan så är det ju SJÄLVKLART att det är sant... Hör man något om sig själv = självklar lögn, något om någon annan = klart det är sant!

Detta är en av sakerna jag hatar med malung, men det är tydligen samma sak i Falun. Nikolina, jag tycker synd om dig som inte kommer ifrån det. Du är en bra och stark människa! Stå på dig!

2010-12-20 @ 23:25:33
URL: http://miameliin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0