Kärlek

Katten har den senaste timmen rivit mig och bitit mig överallt. Han har gjort allt för att få upp mig. Jag som har världens dåligaste morgonhumör har kastar ner han från sängen ett antal gånger. När jag sen äntligen går upp, inser jag att han har spytt en hårboll i soffan.
Att man inte då bara stoppar in han i ugnen och sätter på, det är kärlek !
Godmorgon förresten. I dag ska jag och snutt till Malung. Kim har lovat att skjutsa mig och kattfan till Borlänge .
Åker dit till fyra när snutt slutar , och väntar på tåget med han. Eller tåg och tåg, lär väl ska vara ersättningsbuss . För av nån anledning så har inte folk lärt sig än att det snöar och är kallt i sverige.
Ni vet ju hur det blir med min uppdatering där. Mamma lever ett liv utan dator och internet. Fattar inte hur hon överlever. Internet är allas rättighet. haha . Men i kväll ska vi till Elin, Så kan nog dra iväg ett inlägg då!

Ha det toppen, så hörs vi innan jag åker !

Pussas


Var inte orolig lille vän, en vacker dag är jag också avundsjuk på mig själv!


Kommentarer
Postat av: Jimmy Falun

kan inte du sitta sådär lättklädd i min säng? flirt

2010-12-03 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0