Julklappar

Så där nu har jag stoppat i mig räkmacka, så nu är som folk igen !
Få se nu, hmm. Jag handlade en julklapp. haha. Sen slutade det med att jag och snutt handlade saker åt varandra istället. Bra där. haha. Men Tisen har jag iaf köpt en julklapp till.
I morrn fyller Smilla år, Så ska dit och käka lunch och gratulera henne.
Måste ner på stan innan och köpa henne något!
Ja typ så, Sen orkar jag inte skriva mer.
Har en otrolig ångest bara, och känner mig nere nått så otroligt. Mår riktigt dåligt , och jag vet inte varför.
Jag kan inte dricka sprit när jag mår så här. Slutar bara med att jag vill skada mig själv.
Jag har alltid klarat min ångest själv, och det tänker jag fortsätta med. Ingen bestämmer över mig..
Men jag måste lära mig att kontrollera mig själv. Jag blir så jävla galen så allt svartnar  !
Stackars min fina Michael som var tvungen att se denna sida av mig.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta !

Hej då !


Kommentarer
Postat av: Pillan

Börjar dina rätta sidor komma fram.Hoppas han backar innan det är för sent.

2010-12-12 @ 18:31:20
Postat av: Nikolina

Jag är bara en människa, precis som du! Trist att du dömer mig. Men om du nu vet så mkt om mina sidor, så tycker jag du snackar med Michael och berättar. Jag vet ju själv hur jag är liksom ;)

2010-12-13 @ 10:35:24
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0