Hysteri

Alltså denna hysteri om smala kändisar ger sig ju aldrig.
Nu sist fick Paris Hilton skit för hon var för smal.
Jag tycker hon har sjukt snygg kropp, och folk är bara avundsjuka.
Jag skulle lätt velat haft hennes kropp. Men nu är det ju ett par kilo tills dess. haha.
Det jag älskar mest med detta, är att de ända som bryr sig är de som sitter framför datan med fettvalkar. Det är fint att vara mullig tänker ni, Men ni har så fel ! Usch !





Detta är inte heller hälsosamt, och framför allt fult ! bläää.




Kommentarer
Postat av: tss

Men snälla lilla du. Hur tänker du egentligen? Är det snyggt att vara platt som en planka utan varken bröst eller rumpa? Nej du.



Säger inte att man ska vara tjock, för det är inte fint nej. Man kan träna sig till en snygg kropp men man ska även behålla formerna. Det är inte snyggt att se avmagrad ut.

2010-12-07 @ 19:03:11
Postat av: Nikolina

Alla tycker olika. Nej jag menar inte att man ska vara platt som en pannkaka. Man kan operera brösten, och jag tycker en liten nätt rumpa är finast !

2010-12-07 @ 19:10:54
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Emelie

du, det går nog ingen nöd på jennifer love hewitt. hennes kropp är INTE ohälsosam.

2010-12-09 @ 00:53:59
Postat av: Nikolina

Nej det går nog ingen nöd på henne, det har jag inte påstått. Men nej, hon har ingen hälsosam kropp. Det är inte farligast att vara fet, utan bukfetma är värre. Det tär massa på de inre organen.

2010-12-09 @ 10:44:05
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Vad säger man?

Det är inte fint att se ut som Paris.

Och jag tror inte man mår bra som kvinna att

se ut som en pannkaka utan former.

Och bara för att man kan operera in tuttar så

betyder inte det att det blir fint.

Ser sjukt ut bara med sillisar på en platt kropp.



Dagens komplex, herregud!

2010-12-09 @ 15:53:54
Postat av: Nikolina

Ni blir så sura direkt. Alla tycker väl olika, så tänker jag iaf. Så jag kastar ingen energi på att vara sur för småsaker. Jag tycker hon har en sjukt snygg kropp. Fritt fram för era åsikter oxå ;)

2010-12-09 @ 16:27:39
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Emelie

fast... hon har ju inte bukfetma. hennes mage är plattare än vad din är.

2010-12-10 @ 01:45:23
Postat av: Nikolina

Okej Emelie. Antar du känner mig väl då da? Eftersom du vet hur min mage ser ut? haha. Tyvärr. Du har fel.Men öjt, tillåt mig gissa? Du är mullig va? Naaaw så gulligt, fast mest äckligt <3

2010-12-10 @ 11:43:24
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Trött, arg och ledsen!

Ja, det är precis vad man blir när man läser vad du skriver. hon på bilden är absolut inte överviktig. hon ser ut att vara helt normalviktig och hälsosam. Det är inte bara vikten som säger hur hälsosam man är. Äter man godis, skitmat, dricker massa power king, röker och aldrig tränar så kan jag garantera att kroppen mår minst lika dåligt om inte sämre än en som är normalviktig. Blir så trött av att läsa allt du skriver om hur dåliga, fula och dumma alla är. Ta då en titt i spegeln och fråga dig hur bra du själv egentligen är! Ska sluta läsa din blogg nu för det du skriver blir man bara så himla arg och ledsen. Dina vänner förresten, är dom smala alla eller tycker du att som är fula och äckliga också? Usch för ytliga och okänsliga människor som du!

2010-12-10 @ 19:43:16
Postat av: Nikolina

Saken är denna, för att ha en blogg med många läsare. Så måste man provocera folk. Jag har själv varit tjock halva mitt liv, och vet hur jobbigt det är. Och jag har aldrig påstått att jag är hälsosam. Det är jag verkligen inte. Men jag tror på mig själv, och det behövs i detta samhälle . Sen vet jag att det är just ni som inte tror på er själva som stör er på detta. De andra chillar bara! Jobba på eran självkänsla :) Jag tror på er :)

2010-12-10 @ 20:15:38
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag behöver inte känna dig för att veta hur din mage ser ut, du har laddat upp flera bilder på den. och nej, jag är inte mullig. jag är fet. jag väger 350 kg och jobbar mig stadigt uppåt.



och för att få en blogg med många läsare måste man inte provocera folk, det är en vanföreställning många bloggare har.

2010-12-14 @ 00:58:22
Postat av: Anonym

Du framstår inte som en bättre människa bara för att du skriver att du varit tjock halva livet, inte är hälsosam och tror på att alla kan få bra självkänsla i en jävla KOMMENTAR. Skriv det i ett inlägg istället om det är så du egentligen känner. Var inte en "provocerande" Kissie-kopia som det slutar med att ingen gillar. Det är så himla viktigt att vara snäll. Mycket viktigare än att få bloggläsare.

2010-12-14 @ 21:01:46
Postat av: Nikolina

Men va trevligt för dig Emelie. Jag förstår inte vad du vill komma fram till men ändå :) För nej Emelie, jag är inte tjock. Där har du fel !

Och jag tycker fortfarande hon är snygg, det är min åsikt. Ni behöver inte tycka lika som mig. :)

2010-12-14 @ 23:06:08
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Emelie

men herregud, jag skrev aldrig att du är tjock, men det kanske är allt du ser och allt du tänker på?



håller med "trött, arg och ledsen": har du bara smala vänner? och om du har vänner som inte är smala; hur mår dom när du skriver sådär?



gillar även att en person som hade vidriga jävla TJÄRBELÄGGNINGAR på sina tänder tar sig rätten att prata om hälsa.

2010-12-15 @ 21:31:00
Postat av: Nikolina

Jag har aldrig påstått att jag har en bra hälsa heller så. Jag har rökt i sju år. SÅ klart jag inte har en bra hälsa. Mina vänner är de bästa. Och ja, jag tycker alla är smala faktiskt. Och skulle nån vara mindre smal, så går de iaf inte runt och tjatar om att de vill bli smala. Man ska vara nöjd med det man har :) Och jag har världens finaste vänner <3

2010-12-16 @ 10:28:01
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0