Huvudvärk



Nä fy fan vilken huvudvärk jag har.
Och det blir inte bättre av korkade folk som skriver att jag skulle förlora min pojkvän.
Alltså hallå? Får man inte lägga ut bilder på en snygg brud längre? Jag fattar faktiskt inget.
Självklart tycker jag att min pojke är finast, och det vet han oxå.
Så ni behöver inte spekulera i vårat förhållande. För ni har inget med saken att göra !
Skit va du som skrev det måste ha lite att göra alltså. Men avundsjuka är den mest uppriktiga formen av smicker.
Så jag tänker bara le åt skiten ni kastar ur er !
Avund är invädigt smuts som absolut måste ut
Det handlar om erat patetiska liv, inte mitt.

Min pojke fick sluta tidigare, så nu väntar jag på att han ska komma hem.
Och då säger jag godnatt till er !

Puss puss på er sötnosar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0