Homo

Godmorgon era fuckers och ni andra som faktiskt är snälla och goa !
Måndag i dag, vilket betyder att snutt ska jobba. Det gillas inte. Men jobba måste man, Jag ska spendera dagen med att göra en grundlig städning här hemma. Det ska skina överallt. Åker till Malung på onsdag. Och då vill jag att placet ska vara tipptopp. Så skönt att komma hem sen till en fin lägenhet. Juldagen blir på parken i Malung. Det ser jag framemot. Hoppas vännerna i Malung fixar en förfest med hela gamla gänget :)
Fyller ju år på torsdag oxå, Fan jag som skulle vara 20 hela livet. Det sprack ju
Nu ska jag vara social med min pojke tills han börjar.

Over and out !


Kommentarer
Postat av: Walker5031

Great site

2011-05-18 @ 15:25:01
URL: http://walker5031.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0