Home

Nu är jag hemma igen. Fick super god mat och Smilla blev nöjd med Hello Kitty huset hon fick av mig.
Har ätit massa tårta/bullar/kakor så mår illa som fan. Men nu behöver jag iaf inte äta något mer idag.
Kylskåpet är väldigt tomt , men vi ska inte handla innan jul. För vi blir ändå borta i Yttermalung då flera dagar.

Två stycken ringar fick följa med hem oxå. Kim och de var sega när de skulle hämta mig på stan. Och jag glömde sätta på mig ringar i morse, Så det kändes så tomt. haha. Jag skyller på det !
Sen har jag äntligen köpt riktig mat till katten. Jag ska sluta med det där jävla blöta fodret. Det stinker både innan och efter det legat i kompis mage. Så nu blir det bara riktigt fint torrfoder. Plus svindyr kattsand. Men allt för min kissemiss :)

Ni måste lära er att läsa mina inlägg ordentligt. Inte bara skumma igenom. Det blir lätt missförstånd annars! Mitt inlägg om Malung var inte för att provocera någon som trivs där. Utan mer att kanske öppna ögonen på några som inte gör det !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo!



Kör med pellets, finns i stooora säckar på djurmagasinet nere på stan,(blg) luktar inte så mkt heller. Lätt o rensa, och man slipper få ont i fötterna när man ska upp o pissa på morron, när kattfan har varit där före en och grävt ur all sin sand på golvet från lådan!:P Sen är det snorbilligt!:D

2010-12-14 @ 22:26:50
Postat av: Nikolina

Jag tycker pellets luktar mer än fin katt sand. Just nu kör jag på riktigt fin kornig med lite parfym i. Funkar jättebra och ingen lukt. Men ja jag hatar när det ligger sand på toagolvet. Så det kan bli en funderare ändå :)

2010-12-14 @ 23:03:11
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker din blogg är bra, rolig och underhållande, läser ofta! :)

Men vad har hänt med din hand/arm? :o

2010-12-18 @ 13:34:55
Postat av: Nikolina

Tack så mkt :) Det värmer !

Armen ser värre ut än det är, jag och katten har busat :)

2010-12-18 @ 14:36:02
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

:))

Jaha okej, haha. Det såg riktigt illa ut faktiskt :o

2010-12-19 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0