Hemmafrun

Idag har jag varit en fin flickvän. Jag har städat hela lägenheten , så nu är den klinisk. Och min snuttis vet inget.
Så han får en överraskning när han kommer hem. Så gullig jag är ;)
Nu förtjänar jag en powerking och några avsnitt unga mödrar.
Kanske somnar av en stund oxå tills älskling kommer hem.
Ikväll då gott folk? Vad händer?
Jag är faktiskt sugen på att gå ut :)

Älskar min Michael så grymt mkt !

Over and out !

Sen måste jag ju få lägga till att kommentarerna under inlägget hysteri är bra roliga.
Nån Emelie kallade mig tjock blandannat. haha


Så här ser man ut efter att ha städat hela dagen.
Haha Så ful nedersta bilden är. Dessa jävla funktioner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0