Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Gick bra hos tandläkaren, fast det kostade mig 317 spänn. Helt galet.
Allt såg fint ut, men hade lite tjära beläggningar på baksidan av tänderna. Dessa snuskiga cigaretter alltså.
Spelar ingen roll hur bra man borstar. Aja, Nu är det borta iaf.
Sen åkte jag och snutt till Borlänge. Så nu har jag snart ett pass att hämta :)
Så då jävlar ska Nikolina få lite sol på sin blekfeta kropp. :)
Sen gick älskling och jobbade, och jag saknade han i samma sekund som jag sa hejdå.
Skumt detta med kärlek. Ärligt så trodde jag inte detta om mig själv. Jag är ruskigt dålig på att visa känslor.
Micke brukar säga att han ska måla ögon på en sten , för den skulle ge han mer kärlek.
Jag måste bättre på att visa vad han betyder. Det bästa med mig, är du ! Och jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Skumt att vara kär på riktigt. Jag har varit en jävla ragata förut, har skrattat när jag dumpat några x. Helt sjukt.
Har aldrig blivit dumpad heller, och för första gången i mitt liv så skulle det ärligt ta dö på mig om det skulle hända.
Michael, Du är mitt allt !
Aja, Ska sluta tjata om detta nu . Fin statistik i dag gott folk och flest brukar läsa på kvällen. Så vi får nog ett rekord.
Hiss och diss listan kommer snart !

Pussas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0