Hej på er

Hej på er igen kära bloggläsare. Kul att några av er fortfarande har tittat in, fast det har varit helt dött på uppdatering nu under fem dagar. Skönt måste jag erkänna med lite paus från datan !
Har haft en mysig jul i Malung. Massa mat, och då menar jag massa. Tror jag minst gått upp fem kilo. haha.
Dock så hade jag gått minus på en bästa vän, det var oväntat.
Sättet det gjordes på får mig att minnas min barndom, när jag var sisådär 10 år. Och inte fick vara med.
För precis så var det, De frös ute mig. Jag fick senare ett sms där det stod att hon inte kunde umgås med mig längre. För jag fick henne att känna sig obetydlig och liten. Detta har aldrig varit min mening, och jag har endast bara varit Nikolina. Men nu är det ju så här att jag inte kan ta på mig detta. För det är du som saknar självkänsla och självförtroende. Detta har inget med mig att göra. Bara det fatum att du av nån anledning ser ett hot av mig. Och jag fattar att det är jobbigt, jag kommer hem och stjäl showen liksom. Men jag trodde faktiskt att vi alltid skulle vara vänner för det. Men jag accepterar att du känner så här, och ska låta dig vara. Men du kan inte skylla ditt mående på mig, För det kan du bara själv ändra på. Du är en för fin tjej för att låta andra trycka ner dig. Finn dig själv . Jag önskar dig all lycka.
Men självklart så finns några som inte lyssnar på skitsnack, Och det är jag sjukt tacksam för. Och tack så jävla mkt för en skit kul juldag ! Tack Madde framförallt, Tack Michael för att du var med mig hela julen. Och tack Josefin för att du kom när jag fyllde år. Och tack alla andra guldkorn som gjorde denna jul underbar ! :)
Har fått massa fina julklappar, och haft det toppen ! :)
Men gud va skönt att vara tillbaka i Falun igen. För detta är mitt hem ! :)
Nu ska jag och snutt fortsätta att glo på Dexter avsnitt, sen måste vi packa upp !

Tack och bock !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0