Haha

Ja men godmorgon på er nyfikna jävlar. :) Jag har sovit till halv två idag. Inte bra. Jag som höll på att ställa om dygnet så fint. Men direkt när älskling kommer hem så blir jag pigg som fan och kan lätt , som i natt, vara vaken tills fyra ! Aja, Har ju inte direkt något att göra på dagarna ändå. Får se om jag kanske tvättar lite senare om det finns tid. Annars ska jag bara mysa framför datan. haha !
Äh en powerking på det här då !
Älskar dig Michael ! <3

Ni är ju bara för roliga, porrbilder? haha. Det var snarare en uttråkad Nikolina i sin soffa med linne och trosor. Visste inte att ni brydde er så hårt i det liksom. Jag har inga problem med det. Är ju som sagt mer naken en varm sommar dag !


Over and out !


Kommentarer
Postat av: Emmma

men du är ju snygg, klart de klagar, det kallas avundsjuka ;) Puss puman miss you

2010-12-02 @ 14:17:02
Postat av: Nikolina

Tack gummis :) Kom hit snart <3

2010-12-02 @ 14:19:08
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0