Godmorgon

Godmorgon mina solstrålar !
Hoppas ni mår bra idag. Det gör jag iaf. Har sovit elva timmar i natt, Gött !
I dag ska jag åka och stor handla med Marit klockan två. Det behövs kan jag lova.
Annars har jag inte direkt något planerat ! Snutt är på jobbet iaf. Hoppas det går bra för han.
Kan inte låta bli att vara lite orolig ! Sån är jag.
Nu ska jag ta och börja göra mig i ordning. Ska bara dricka ur min powerking först !
Sen får jag läsa bloggarna när jag kommer hem !
Skickade in en ansökan oxå, Kolla bilden nedan ;)

I dag är det exakt sju år sen min pappa tog sitt sista andetag  ! Jag saknar dig !

Over and out !


Mohahah ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA, kunde man ju tro! Hoppas du kommer med :)

2010-12-01 @ 13:44:53
URL: http://insidetheheadofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0