Godmorgon godmorgon

Hör hur fåglar sjunger glatt, godmorgon godmorgon i kör ! :)
Har egentligen inte sovit klart nu för fem öre, Men är så jävla trött på att vara vaken till fyra varje natt. Så provar att ställa om dygnet ! Bror Niklas ringde och sa att vi var välkommna dit på nyår. Middag med de och barnen.
Men jag har överlåtit beslutet till Mickeboy så vi får se . Men det lät mysigt som fan, Och framförallt skönt.
Men ah, Micke får bestämma !
Idag ska jag på arbetsförmedlingen, försäkringskassan, handla mat, panta burkar, lämna in kameran osv.
Marit ska få skjutsa oss senare.
Men först data, powerking och en dusch !



Milla
om happy times:
Snart har du inga vänner kvar.Tänk att det är fel på alla andra utom dig, du har ett jävla skit betende. Du har sårat så många med ditt skit skivande,så räkna med att du får skit tillbaks.


Jag har massvis med vänner som faktiskt vet vem jag är. Och som inte behöver läsa min blogg och störa sig. Eftersom de känner mig, och vet om mina mål och värderingar i livet.
Detta är min blogg, men det är fortfarande bara en blogg. I riktiga livet så har jag massa vänner, och de kan skilja på en blogg och livet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0