Godmorgon

Har sovit som en gud i natt, känt mig så där härligt borta och bara somnat om hela tiden.
Så skönt att få sussa i sin egen säng, framförallt med sin egen kudde. Jag älskar min fina kudde. haha
Idag händer det inte mkt. Ska betala räkningar. Så vi ser hur mkt stålar det finns kvar till mat.
Hoppas Marit eller bror skjutsar oss och handlar i morrn. Behöver verkligen storhandla. Det ekar i skåpen här hemma.
Sen vill jag bara tacka er som faktiskt anser att åsikter är fina. Er som kan landa i er själva och tycker om folk som rör om i grytan lite. För snacka om att jag har rört om i grytan. Men jag skulle inte ta tillbaka det jag har skrivit, För nu har jag insett vilka som är mina riktiga vänner !

Lovar er en hiss och diss lista senare ! :)



En bild på en liten kompis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0