Galet

Ni är ju galna.
Hur ändrar man så man får ett öppet kommentar fält?
Drygt att behöva godkända , jag lägger ändå ut alla !
Jag verkar ha fått igång er riktigt ordentligt. Det snackas om allt ifrån att jag gör illa mig själv, är otrogen, är tjock och tillochmed att jag har allvarliga störningar.
Det roligaste var ändå. "Sluta sitt där i din slitna morgonrock och försök leka fröken hårdrock"
Det gjorde mig så lycklig. haha !
Oj oj, Nu är jag iaf hemma från Borlänge. Fixade en julklapp åt mamma. Sen skulle älskling bums ha sin innan, Så jag köpte kläder åt han på Carlings. Men köpte nått litet till, så han iaf har något att öppna på julafton.
Jag älskar dig Michael. Skulle dö för dig. Hoppas du inser det !
Sen kanske jag råkade köpa ett linne och nagelsmycken till mig själv. haha ;)
Ska vara barnvakt om en halvtimme. Så ska ta och fixa klart datan nu!

Over and out !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0